Tuesday, November 07, 2006

Pretty

早上送胖子去学校,大家在吃早饭,胖子搬了把椅子坐在一个小美女旁边。
小美女金发碧眼瓜子脸,明眸皓齿巧笑嫣然。老少通吃女色狼我就不由得打了声招呼,hi pretty~
小美女嘴里吃着东西,含含糊糊的说,No!my name is not pretty, my name is HALEY!
我就跟她解释,you are soooooo pretty, that's why i called you pretty.
胖子在旁边受了冷落,愣愣的看着,拿胳膊肘子捅捅我,示意我不要见色忘胖,我赶紧补上一句,啊,you are sooooooooo pretty too。
胖子得意起来,做狰狞状。连旁边的老师都乐了,amy more importantly you are funny.
我pretty吧?

9 comments:

ydmama said...

Amy is so funny, really.

Starsea said...

cutie

Anonymous said...

importanly?是啥意思?

Anonymous said...

check it for yourself
http://www.thefreedictionary.com/importantly

Amy and Darrell said...

typo typo

Amy and Darrell said...

and you are?

Anonymous said...

someone left behind
in bbs, 5555

Mouse said...

呵呵,amy大概本想自己和人家搭搁一下的,没想到姜还是老的辣呀。。。

shiancy said...

这笑得,够努力的,^_^